Customer Experience

Vårt team är dedikert til å levere det beste innen kundeopplevelser. Vi tror på å ta oss tid til å virkelig forstå våre kunders behov og mål, og bruke den innsikten til å skape skreddersydde løsninger som overgår deres forventninger.

Vi har hatt gleden av å samarbeide med mange dyktige kunder, og som et resultat har vi utviklet en tydelig kompetanse innen å skape vellykkede digitale handelsløsninger og webapplikasjoner.

Forstudie er grunnlaget for resultatet

Hos bluemint ser vi fordelene med en grundig forstudie for alle typer prosjekter. Takket være vår omfattende ekspertise innen e-handelsinitiativer og webapplikasjoner kan vi skape det ideelle miljøet for suksessen til prosjektet ditt. Gjennom vår ideelle arbeidsmetodikk og prosjektmetodikk samarbeider vi med bedriften din og starter med å fokusere på kundenes krav. Alle innsatsområder blir gjort for å sikre at det ferdige produktet oppfyller kundens krav og forventninger. Vi leder veien og hjelper dere med å bestemme den beste tilnærmingen for deres spesifikke virksomhet og avgjøre hva kundene deres faktisk trenger.

CRO

Majoriteten av dine anstrengelser i forhold til en nettbutikk er faktisk rettet mot å øke konvertering, handlekurvens størrelse, trafikken eller antall gjentatte kjøp. Men når du bruker begrepet “konverteringsoptimalisering” eller CRO, refererer du vanligvis til en bestemt metode for testing og optimalisering i styringsfasen. For å øke måloppnåelsen iterativt er det avgjørende å validere beslutningene som er tatt i prosjektet i denne fasen, og kontinuerlig teste og forbedre løsningen.

Vi støtter våre kunder med å utføre forbedringer og analyser, og vi kan gjøre det på alle nivåer, helt ned til teknisk implementering og A/B-testing.